U gotovo svim domaćim medijima imali ste priliku čitati o novoj računalnoj igri SCUM, djelu hrvatskog studija Gamepires, koja je u samo nekoliko dana pokorila svijet. SCUM, igra preživljavanja u otvorenom svijetu (open world survival) u jednom je trenu bila najgledanija igra (prešavši po broju gledatelja najpoznatije naslove Fortnite, PUBG i League of Legends) na najvećoj streaming platformi za računalne igre – Twitch-u, gdje su igru isprobali najpoznatiji svjetski streameri: Shroud, DrDisrespect, Forsen i XQC te poznati DJ Deadmou5.
U prvih par dana od puštanja u Early Access (igra je u prodaji, ali je još uvijek u razvoju), igra je zabilježila preko 500 000 preuzimanja, po cijeni od 19.99$. Prema statistikama s internetske trgovine igrama Steam, SCUM je jučer u jednom trenu igralo gotovo 70 000 igrača. Takav uspjeh osigurao joj je mjesto najpopularnije hrvatske igre, uz Croteamov legendarni Serious Sam.
Ono što možda ne znate, to je da je u razvoju igre sudjelovao i Križevčanin Tomislav Orešković, član malog tima koji radi na razvoju SCUM-a. Na njegovoj radionici game developmenta “Code Monkey 101″ imali ste prilike sudjelovati u sklopu 12. Culture Shock Festivala, a ovom smo prilikom zamolili Tomislava da odgovori na nekoliko pitanja za Križevci.info:
Kako si započeo svoju karijeru u Gamepiresu, koliko vas je u timu i koja je tvoja uloga?
“U Gamepiresu radim koje 2 i po’ godine, kad je započeo i glavni tj. programerski dio posla na SCUM-u. Naša mala developerska obitelj sada broji dvadesetak članova. Moje mjesto u toj obitelji je “senior game programmer”, što u praksi znači da puno psujem i radim copy / paste dok stvari ne prorade.”
Koliko je dugo SCUM u razvoju?
“Development igre počeo je prije 3 godine u obliku koncepta, istraživanja, prvotnih asseta, prototipiranja i biranja službene rakije za ekipu. “
Kako ste zadovoljni prijemom igre?
“U biti još ni sam u potpunosti ne doživljavam da je igra tako brzo postigla toliki uspjeh. Tako nešto se ne događa baš svaki dan i presretni smo što naša igra uživa toliku razinu popularnosti. Naravno, uz to dolazi i velik broj ljutitih ljudi koji nam se šeću oko ureda s bakljama i vilama.”
Kakav je daljnji plan u razvoju igre? Kada će SCUM biti dostupan u punoj verziji?
“Trenutno je prerano za priče oko 1.0. Prvo se fokusiramo na tekuće probleme (iliti rakiju) i optimizacije.”
Igru su na Twitteru pohvalili službeni račun PUBG-a i osnivač Epic Games studija (Fortnite) Tim Sweeney, a izdavač Devolver Digital je naveo kako je SCUM njihov najuspješniji launch ikad.
Igru možete preuzeti ovdje.
[Dopuna autora]: Nakon objave ovog članka u redakciju portala stigla nam je informacija da Križevci imaju još jednog predstavnika u SCUM timu. Josip Barišić, 2 i pol godine je community manager u Gamepiresu, a od 11. do 16. godine živio je u Križevcima, nakon čega upisuje srednju školu u Zagrebu.
Komentari su zatvoreni.