U sklopu 12. Culture Shock Festivala, u subotu 2. travnja u križevačkom Klubu kulture odoržana je prva “Coding POINT” radionica, zamišljena kao okupljalište (eng. meeting point) programera i IT entuzijasta iz grada i okolice. Voditelj radionice Mario Kamenjak iz križevačke udruge P.O.I.N.T. u ugodnoj je atmosferi održao dvosatno predavanje o nekoliko informatičkih tema, od “zloupotrebe” Renpyja preko metode KLM (Keystroke Level Model) do razvoja igara na Linuxu.
Za uvodno opuštanje polaznike subotnje radionice bio je informatički kviz, koji su polaznici rješavali provjerivši svoje znanje kroz 20 pitanja iz tematskih područja od programiranja preko geek kulture do digitalne elektronike. Popis pitanja dostupan je online, za sve zainteresirane. Prva prezentacija bila je na temu “zloupotrebe” Renpyja, odnosno korištenja tog engine-a za računalne igre u svrhe kojima nije namijenjen.
Pri sljedećoj prezentaciji polaznici su se upoznali s metodom KLM – Keystroke Level Model, metodom projektiranja aplikacija pomoću koje se može precizno procijeniti vrijeme koje će trebati korisniku za pojedinu akciju na korisničkom sučelju aplikacije, ranoj fazi prije postojanja prototipa aplikacije. Posljednja tema bila je razvoj računalnih igara na Linuxu, gdje su polaznici čuli o trenutnom stanju oko Linuxa kao platforme za igranje, što se promijenilo dolaskom Steama i prikazani su neki alati za programiranje igara na Linuxu.
Komentari su zatvoreni.