Fotografija Trnoružičin dom čija je autorica Martina Valec-Rebić i triptih Fakultet primjene informatičkih tehnologija u proizvodnji koji je izradio Tomislav Jakopčić, slike su koje su pristigle na natječaj Photoshock. Obzirom da su se na ovaj natječaj Culture Shock Festivala za odabir najšokantnije-ružnog fotomotiva Križevaca javilo tek dvoje autora, slike nisu dane na glasanje čitateljima već je festivalsko povjerenstvo odlučilo oboje proglasiti pobjednicima Natječaja.
I Martina i Tomislav opredijelili su se za zdanja pored kojih većina građana prolazi svakodnevno, ne uočavajući na njima ništa posebno. No križevački fotografi zastali su našavši nešto privlačno, namjestili svoj fotografski uređaj i okinuli. Zgrada koju je ovjekovječila Martina nalazi se na uglu Zvonimirove i Zakmardije ulice, i doista je trn u oku, što je autorica i sugerirala naslovom rada. Pogled na slici ponire nam zapravo kroz vrata, koja je kao i cijeli objekt napalo bilje i nagrizao zub vremena. U tom Domu mogla bi se kriti i ljepotica…
Tomislav je na natječaj poslao niz od tri fotke i proizveo ih kao umjetnički triptih u kojem dominira tehnologija.
Čovjek na njima čini se tek kao model koji dočarava da je ljudskost kudikamo življa od zahrđalih strojeva, koji o čovjekovom znanju i njegovoj primjeni i ovise.
Fotografije su snimljene u zgradi bivšeg Čelika u kojem je sada studij PITUP.
Premda je odaziv na natječaj Fotošok malen, da ne kažemo i šokantno slab, organizatore nije rastužio.
Kako je pokrenut usred Festivala na kojem se, možemo reći, zbilo toliko dobrih i lijepih stvari, potencijalnim sudionicima vjerojatno se nije učinilo posebnim da takav dojam kvare ružnim fotografijama.
Drugo izdanje Natječaja nastojat će se napraviti kao zaseban događaj i s jačim nagradama, kako bi se što više svidjelo sudionicima, križevačkim fotografima i svima koji to mogu i žele postati.
Martina Valec-Rebić i Tomislav Jakopčić mogu se u vezi preuzimanja svojih nagrada javiti na mail adresu na koju su i slali slike – photo@c-shock.org.
Komentari su zatvoreni.