Multimedijalni događaj zamišljen tu subotu u Križevcima
bio je vrlo plemenitih namjera koje se, nažalost, nisu u potpunosti ostvarile
zbog razloga koji će vrlo eksplicitno biti izrečeni.
Ambiciozni line-up od tri DJ-a i producenta, dvaju VJ-a i
jednog live act-a mogao se realizirati da su svi izvođači došli na vrijeme ili
barem unutar akademske četvrti.
Sad se zasigurno pitate što se tu jedan Hadrović grozi
kada ionako svi kasne? Zato što se pod premisom da netko nešto izvodi za novac realno očekuje da se iz poštovanja prema publici koja bi trebala za
ovako nešto izdvojiti 15 kuna (što nije velik novac, ali je ipak novac) i
pojavi i pripremi na vrijeme. I sa potrebnom opremom. Nije niti to na odmet. Sada
Zid buke to zna za ubuduće. Jer
njihovo je kašnjenje skratilo set svima ostalima na 20 do 30 minuta, a to je
vrlo atonalno-nekolegijalno.
Prvi je nastupio Visitor
Q i njegov dobar drug Traktor 2.53. Njegova produkcija je veliki miš-maš
svega sa solidnim drum`n`bass kosturom koji se provlači kroz gotovo sve uratke
proizvedene u Fruity Loops soft-sekvenceru. Tu i tamo uleti neki ambijentalni
instrumental sa sempliranom gitarom poput «Grandfather Anton» koji u sebi ima i
noise elemenata te divljih bas bubanj uleta zbog kojih niti jedan razglas marke
Zeck i snage 1,6 kW tu večer nije bio posebno sretan. Set je završio pjesmom
«Poludjeli sempl» koji svojom smirenošću može zatvoriti ne samo Visitorov set,
već se komotno mogao ponovo odsvirati i na kraju večeri jer je skladba sa
potencijalom.
Zatim je nastupio Zid buke, duo sa gitarom, bas gitarom i
nešto kontrolera za čiju svirku čovjek ne može biti siguran je li to skladba
ili tonska proba. Poštovanje svakome, no meni su očito pregorjeli
post-experimental-nekakvi receptori u mozgu pa ne doživljavam tu buku kako
su je autori zamislili; ali da su prislonili instrumente na pojačala i otišli na
pivu/kavu, efekt bi bio isti.
Sljedeći je bio Robert
Radamant i njegov dobar drug, onaj isti, Traktor 2.53. Imajući na
raspolaganju vrlo bijednih pola sata, Robert je pokazao da u njegovoj kovanici «drum'n'bass-big-break beat-fusion
jazz-ethno-noise-post-math rock» zaista ima svega navedenog, samo fali još
jedna riječ: plesno, čak! Što je dobro, vrlo dobro jer miče stigmu
eksperimentalnosti kao a priori lošeg u križevačkoj demo
produkciji. A i njegove, kao i Visitorove gaže
po Hrvatskoj i Federaciji govore u prilog ovoj tvrdnji.
Još su ostali InConnector iz Koprivnice na čijem su meniju
bili electro, breakbeat te, naravno, drum`n`bass te Phillipe iz Confusion posade koji će tek pod Egoboo.bits etiketom i
Creative Commons licencom objaviti svoje produkcijske uradke. Tako da je ovo
bila neka perverzna vrsta križevačke pretpremijere. Oni su se odlučili na
zajednički nastup u kojem je Phillipe iz Ableton
Live izvodio live act, a InConnector iz Traktora DJ set. I ova ad hoc
suradnja je bila kratka, ali poprilično moćna.
O vizualizacijama ne mogu ništa reći jer ih nije bilo iz,
gore navedenih, organizacijskih razloga. VJ-ica Tanja se ozlijedila, a drugi VJ
se nije niti pojavio tako da smo ovaj put eksperimentalno dokazali postojanje
Murphyjevih zakona na Kugli zemaljskoj.
Komentari su zatvoreni.